پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3547
-
الف
+

پیام‌های اندوه آی‌فیلمی‌ها از فاجعه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو

در پی فاجعه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو آی‌فیلمی‌ها با ارسال پیام، مقام والای این شهدا را گرامی داشتند.

در پی فاجعه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو آی‌فیلمی‌ها با ارسال پیام، مقام والای این شهدا را گرامی داشتند.

شبکه آی‌فیلم هر روزه هزاران پیام با موضوعات مختلف دریافت میکند و امروز هم بیننده‌ها با توجه به  فاجعه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش‌نشان‎های عزیزمان، پیام‌های تسلیت خود را به سامانه پیامکی این شبکه به شماره 3000098 ارسال کردند.

در ادامه به چند نمونه از این پیام‎ها اشاره می‌کنیم:

عیسی جنتی از درگز: تسلیت به خانواده بازماندگان حادثه ساختمان پلاسکو، به خصوص به آتش‌نشان‌های فداکار... خدا به تمام هموطنانی که عزیزانشان را از دست دادن صبر و شکیبایی عنایت کند.
انصاری: با سلام. واقعاً ساعت‌های سختی را سپری می‌کنیم. فقط خدا می‌داند که در دل خانواده‌های آتش‌نشانان گرفتار در گرداب دود و غبار چه می‌گذرد. لحظه به لحظه اخبار را پیگیری می‌کنیم و دعا می‌کنیم خبرهای خوبی را بشنویم. خدایا: یاد تو، تسکین و آرام دل‌های پریشان است.

33........09930: خدایی که آتش را بر ابراهیم گلستان نمودی.... اگر عزیزان گرفتارمان ابراهیم نیستند، تو همان خدایی و آتش همان.... برای سلامتی عزیزان گرفتار زیر آوار دعا کنیم...‌

فرهاد از نقده: با سلام. شهادت تعدادی از آتش‌نشانان خدوم و فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو را به عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

محمد بخشنده از شهر ری: شهادت جمعی ازآتش‌نشانان عزیز و خدوم که در حادثه به شهادت رسیده‌اند را به خانواده‌های محترمشان تسلیت و تعزیت عرض می‎کنم.

علی از دردود: تسلیت به خانواده‌های جان باختگان ساختمان پلاسکو مخصوصاً به خانواده‌های آتش‌نشانان فداکار. ای حادثه تلخ، لباس‌های آنش‌نشانان ما ضد حریق بود نه ضد آوار. روحشان شاد.

ص گ / ح ی

نظر شما
ارسال نظر